Kundesenter

Menyen til høyre viser spørsmål og svar som du som kunde kan tenke deg å spørre oss om. Dersom du ikke finner svar på spørsmålet ditt her, kan du ta kontakt med oss på telefon eller mail. 

Leveringstid
Hvis varen du har bestilt er på lager vil den sendes ut umiddelbart etter mottatt betaling. Er du firmakunde med kreditt og varen er på lager, sender vi ut samme dag ordren kommer inn. Avhengig av sendingens størrelse, sender vi med Posten eller Schenker AS. I hele Sør-Norge og opp til Nord-Trøndelag, vil levering til mottaker stort sett skje dagen etter forsendelsen forlater vårt lager. Kunder i Nordland, Troms og Finnmark må påregne lengre tid (2-4 dager).

Hvis varen ikke er på lager, vil du motta en ordrebekreftelse med estimert leveringstid.

Levering til bedrifter
Mindre forsendelser til bedrifter blir sendt med bedriftspakke og leveres på døren. Leveringstiden vil variere med Postens betingelser og leveringsgarantier.

Større forsendelser sendes med Schenker, som er en landsdekkende speditør. Også med Schenker blir forsendelsen levert på døren.

Levering til private
Hva hvis du ikke er hjemme ?
Ordre fra private vil ofte sendes med Postens servicepakke. Pakken kommer til ditt lokale postkontor, og du mottar hentemelding i din postkasse. Er sendingen stor, og den er sendt med Schenker, blir den forsøkt levert på din adresse. Er du ikke hjemme, får du melding om at sendingen kan hentes på nærmeste terminal.

Bank
Du kan enkelt overføre beløp til vår bankkonto. Husk å referere til ditt ordrenummer. Vår bankforbindelse er:

HANDELSBANKEN BRYN

Kontonummer: 8398.10.16095

IBAN: NO 88 8398 1016 095

BIC: HANDNOKKXXX

Hvordan kan jeg hente varer selv?
Når du bestiller kan du be om at varen(e) ønskes hentet. 

NB! Er du kontantkunde må varene forhåndsbetales via bank. Eller med kort ved henting.

Forhandlere og bedriftskunder med kreditt-avtale får tilsendt faktura pr. e-post eller EHF.

Åpningstider
Vi holder åpent for utlevering mandag til fredag mellom 08:00 og 16:00.

Henteadresse:
Grensesvingen 7
0661 Oslo

Ønsker du å returnere eller bytte varen du har kjøpt, må dette først godkjennes av oss. Du trenger et returnummer, som du får av vår returavdeling ved godkjent retur. Dette nummeret må påføres forsendelsen slik at vi kan gjenkjenne varen ved ankomst hos oss. Ved retur for kreditering, godtas kun uåpnede varer i orginal uskadet emballasje. Det må påregnes returgebyr.

Har du fått en ny vare som ikke er i orden, vil vi avgjøre om den umiddlebart byttes i ny eller må repareres. Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere som vil hjelpe deg.

Vareutvalg
H. Ødegaard & Co AS tilbyr kontormaskiner, datautstyr, programvare, rekvisita, samt kassesystemer og betalingsløsninger til både privatpersoner og næringslivet.

Lager
Vi har stort utvalg av maskiner og utstyr på lager i Oslo, Lillehammer og Fredrikstad.